Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Child Broadcast Time

Zrealizowany projekt koncentrował się na świadomości umiejętności korzystania z mediów, tworzeniu treści medialnych i efektywnym wykorzystaniu technologii. Poprzez włączenie aktualnej umiejętności korzystania z mediów do klasycznej edukacji, aby poprawić rozwój edukacji i umożliwić uczniom rozwijanie ich umiejętności społecznych. Tworzenie gazety/magazynów/ebooków, krótkich filmów, przygotowywanie reklamy czy programu – to aktywności podejmowane w ramach realizowanych zadań. Wszystkie te tematy stanowiły tematy naszych prac projektowych.

Celem było prowadzenie zajęć sposób kreatywny, angażujący uczniów. Zaczęliśmy od pracy nad planem projektu, otworzyliśmy stronę internetową projektu do rozpowszechniania jego rezultatów, w celu  usprawnienia komunikacji i współpracy pomiędzy partnerami w projekcie odbyły się webinaria, spotkania czatroom oraz spotkania online. Uczestniczyliśmy w ankietowaniu dot. umiejętności korzystania z mediów (telewizyjne znaki ostrzegawcze).   

Cele projektu to przede wszystkim rozwój umiejętności językowych i umiejętności wyrażania siebie oraz podnoszenie świadomości na temat umiejętności korzystania z mediów. Organizacja czasu wolnego bez telewizji oraz umiejętność wspólnego spędzania czasu w gronie rodziny i przyjaciół. 

Realizowane zadania to między innymi:

Korzystanie z technologii (tworzenie logo projektu, plakatów, udział w głosowaniu, gry cyfrowe)

Transmisje telewizyjne i znaki telewizyjne nieodpowiednie dla dzieci Przygotowanie wirtualnej galerii prac. Realizacja zadań z zakresu DBI oraz Dnia eTwinning. 

 

WITRYNA PROJEKTU 

 

 

WIRTUALNA GALERIA 

 

PUZZLE GAMES

https://www.jigsawexplorer.com/online-jigsaw-puzzle-player.html?frm=1&url=aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC5ma3R3MS0xLmZuYS5mYmNkbi5uZXQvdi90MS42NDM1LTkvMTczMjA2OTAzXzI1Nzk1Mjg2MjkwMTU4NDNfNzE2MDQ5MzM4ODU4MTQ0MzUzOF9uLmpwZz9fbmNfY2F0PTEwNCZjY2I9MS0zJl9uY19zaWQ9ODI1MTk0Jl9uY19vaGM9WmVfZnVMaWVhcDRBWDlVVDVxOCZfbmNfaHQ9c2NvbnRlbnQuZmt0dzEtMS5mbmEmb2g9OGJmYTI4OWI3NmZiMjUyMmNmMmIwNmJlNTQ3ZTE3ODUmb2U9NjBDNDZEOUU~&color=coral

https://www.jigsawexplorer.com/online-jigsaw-puzzle-player.html?frm=1&url=aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC5ma3R3MS0xLmZuYS5mYmNkbi5uZXQvdi90MS42NDM1LTkvMTY4MzEzMDY3XzM4Mjk2OTIyNzA0Nzc3MjBfNjQ0OTg1NTI4NDE1ODg3MDA4N19uLmpwZz9fbmNfY2F0PTEwNSZjY2I9MS0zJl9uY19zaWQ9YjkxMTVkJl9uY19vaGM9Z3FhdmFOcC1mbE1BWF9ETzJGciZfbmNfaHQ9c2NvbnRlbnQuZmt0dzEtMS5mbmEmb2g9MjhjNmY0YmViNjdmNGNiNTM0ZWZlZTBiZDhhNzlhYmImb2U9NjBDNjQ0MzA~&color=coral

https://www.jigsawexplorer.com/online-jigsaw-puzzle-player.html?frm=1&url=aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC5ma3R3MS0xLmZuYS5mYmNkbi5uZXQvdi90MS42NDM1LTkvMTc1NzQyNDg5XzE0MDg0ODMwOTYxNzI4MjhfMzg1MTY0MzE5MTY4NzgwMjk2M19uLmpwZz9fbmNfY2F0PTEwMyZjY2I9MS0zJl9uY19zaWQ9ODI1MTk0Jl9uY19vaGM9T1NHeGF4MTluQ01BWDlXQUdIZCZfbmNfaHQ9c2NvbnRlbnQuZmt0dzEtMS5mbmEmb2g9OGQ4YzY5NzIxOTczYmVhODJmNWI1NDIwMzFiNzY5MTUmb2U9NjBDNUQ1QzE~&color=coral

https://www.jigsawexplorer.com/online-jigsaw-puzzle-player.html?frm=1&url=aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC5ma3R3NC0xLmZuYS5mYmNkbi5uZXQvdi90MS42NDM1LTkvMTgxOTA0OTgxXzM5MTY3MzkwMzE3NzMwNDNfNTgxMTgwNzY5Mjc4MjQ5NTU2Nl9uLmpwZz9fbmNfY2F0PTExMSZjY2I9MS0zJl9uY19zaWQ9YjkxMTVkJl9uY19vaGM9M2owUkxwTllXVU1BWDllVVN4diZfbmNfaHQ9c2NvbnRlbnQuZmt0dzQtMS5mbmEmb2g9NGEyZDExODU2Yjg2YjVjNGI3ZmUwM2ZlMDA1MTJlNzkmb2U9NjBDNEQzRDc~&color=coral

https://www.jigsawexplorer.com/online-jigsaw-puzzle-player.html?frm=1&url=aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC5ma3R3NC0xLmZuYS5mYmNkbi5uZXQvdi90MS42NDM1LTkvMTgxNzc2NTk4XzEwMTU5MjM2NTkwOTE1NjgyXzM4NTE2MTAzMDc1MDA5NDQ0MjBfbi5qcGc_X25jX2NhdD0xMTEmY2NiPTEtMyZfbmNfc2lkPTgyNTE5NCZfbmNfb2hjPVNXcVhWUUlnZ2NJQVg5U3pXRksmX25jX2h0PXNjb250ZW50LmZrdHc0LTEuZm5hJm9oPWFiNWY5OWU3OTkzMGM3YjYwNTM5Mjk5NTEwNDk5YjIyJm9lPTYwQzUwODk4&color=coral

https://www.jigsawexplorer.com/online-jigsaw-puzzle-player.html?frm=1&url=aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC5ma3R3MS0xLmZuYS5mYmNkbi5uZXQvdi90MS42NDM1LTkvMTgxODE0NDgwXzEwMTU5MjM2NTk0NjAwNjgyXzg0NzAxMzY2ODIwODI3OTA3ODlfbi5qcGc_X25jX2NhdD0xMDEmY2NiPTEtMyZfbmNfc2lkPTgyNTE5NCZfbmNfb2hjPWVyT3NWTWpzWWswQVhfNVlndlomX25jX2h0PXNjb250ZW50LmZrdHcxLTEuZm5hJm9oPTAyNjRhYzE3MWQ5MWMyODYxYjBmYjc2ODMxMmJmM2FhJm9lPTYwQzVFNkY3&color=coral

https://www.jigsawexplorer.com/online-jigsaw-puzzle-player.html?frm=1&url=aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC5ma3R3NC0xLmZuYS5mYmNkbi5uZXQvdi90MS42NDM1LTkvMTg0NzczMjUwXzEwMjIyMTM1NTA2MDUwMDg1XzQ3MDk4MzY3ODcyMjMzMzM5OTBfbi5qcGc_X25jX2NhdD0xMDkmY2NiPTEtMyZfbmNfc2lkPWI5MTE1ZCZfbmNfb2hjPW82NF9KcmIwWl9RQVhfS0xXbUImX25jX2h0PXNjb250ZW50LmZrdHc0LTEuZm5hJm9oPTcwYTQ5YzFjZWJjMjFlMzg1MjI1ZTA2NzZhNDU5YmU4Jm9lPTYwQzZCNUEz&nop=25&color=coral

 

What students want to watch in their free time:team 1: https://docs.google.com/drawings/d/1cX9652c2vf-9PILnli_Nt4rndUB1lDQRsG08KYeeOZI/edit?usp=sharing

Team2: https://docs.google.com/drawings/d/1_yxThDe7etqaO8mR5ey1jqX3NC9u2QRTKkGG54ucelc/edit

Team 3: https://docs.google.com/drawings/d/1L4EkeaHOTGHgzEGn8QWbMFjEQUxp913K6y1lI85u9pE/edit

Little chef program: https://docs.google.com/presentation/d/1A0HlK427RnzdgluZXt_fSN9aFbWmZA8C5JJDZdy5kJg/edit?usp=sharing

March working: https://youtu.be/ngPzbXUcv6I

Teacher certificate book: https://read.bookcreator.com/KBRbcl5N7Naa4ekaaPmn2Q6PPlx2/hzmuBDquSvS343Svv2iXLQ

Project virtual exhibition:   https://www.artsteps.com/view/6095080808edba9ab79e997b?currentUser

Summary video: https://youtu.be/xPCXk9j8Af4

Teacher bulten:  https://youtu.be/GkzzA1gR6QY

Wakalet ile Project summary: https://wakelet.com/wake/ibPMCF8pNl-krCeag9hBg

Evaluation studies:

Teacher pre Evaluation studies: https://docs.google.com/forms/d/1VKdeNoIy5s3w6aVfFNc8_0Y-IEahJwiv0zfG3SkMAPg/edit

Teacher pre Evaluation studies result: https://www.storyjumper.com/book/read/106384016/6090304d04d0e

Student pre survey Evaluation studies: https://forms.gle/UwwD1JgwgBkruzHw7

Student pre survey Evaluation studies results: https://www.youtube.com/watch?v=As3FYhmE-gI

Project teachers project evaluation questionnaire: https://docs.google.com/forms/d/1Wbs26k53T8ug4z_I8ANIEWJCL9EjHMuhWqxXChSCaeo/edit

Project teachers project evaluation questionnaire results: https://youtu.be/sS65hOWkWGs

Student evaluation at the end of the project:   https://forms.gle/Hgm3ReLiGFkaaQNGA

Student evaluation at the end of the Project results: https://read.bookcreator.com/KBRbcl5N7Naa4ekaaPmn2Q6PPlx2/YLd-uzXwQMeRTVMtD1er9Q

Project parent evaluation: https://docs.google.com/forms/d/1uWkpcW1BqPm_okjk2EbMFn2r9gdJryMH-EX_ea2Rr74/edit

Project parent evaluation results: https://www.ourboox.com/books/cocuk-yayin-zamani-etwinning-projesi-veli-proje-degerlendirme-anketi-childrens-broadcast-time-etwining-project-parent-project-evaluation-survey/

web2 games:

March web2 game: https://musiclab.chromeexperiments.com/

April web2 game: https://wordwall.net/tr/resource/13331717

May web2 game: https://wordwall.net/resource/15315766

 

 

EWALUACJA PROJEKTU