Child Broadcast Time
Zrealizowany projekt koncentrował się na świadomości umiejętności korzystania z mediów, tworzeniu treści medialnych i efektywnym wykorzystaniu technologii. Poprzez włączenie aktualnej umiejętności korzystania z mediów do klasycznej edukacji, aby poprawić rozwój edukacji i umożliwić uczniom rozwijanie ich umiejętności społecznych. Tworzenie gazety/magazynów/ebooków, krótkich filmów, przygotowywanie reklamy czy programu – to aktywności podejmowane w ramach realizowanych zadań. Wszystkie te tematy stanowiły tematy naszych prac projektowych.
Celem było prowadzenie zajęć sposób kreatywny, angażujący uczniów. Zaczęliśmy od pracy nad planem projektu, otworzyliśmy stronę internetową projektu do rozpowszechniania jego rezultatów, w celu usprawnienia komunikacji i współpracy pomiędzy partnerami w projekcie odbyły się webinaria, spotkania czatroom oraz spotkania online. Uczestniczyliśmy w ankietowaniu dot. umiejętności korzystania z mediów (telewizyjne znaki ostrzegawcze).
Cele projektu to przede wszystkim rozwój umiejętności językowych i umiejętności wyrażania siebie oraz podnoszenie świadomości na temat umiejętności korzystania z mediów. Organizacja czasu wolnego bez telewizji oraz umiejętność wspólnego spędzania czasu w gronie rodziny i przyjaciół.
Realizowane zadania to między innymi:
Korzystanie z technologii (tworzenie logo projektu, plakatów, udział w głosowaniu, gry cyfrowe)
Transmisje telewizyjne i znaki telewizyjne nieodpowiednie dla dzieci Przygotowanie wirtualnej galerii prac. Realizacja zadań z zakresu DBI oraz Dnia eTwinning.
WIRTUALNA GALERIA
PUZZLE GAMES
What students want to watch in their free time:team 1: https://docs.google.com/drawings/d/1cX9652c2vf-9PILnli_Nt4rndUB1lDQRsG08KYeeOZI/edit?usp=sharing
Team2: https://docs.google.com/drawings/d/1_yxThDe7etqaO8mR5ey1jqX3NC9u2QRTKkGG54ucelc/edit
Team 3: https://docs.google.com/drawings/d/1L4EkeaHOTGHgzEGn8QWbMFjEQUxp913K6y1lI85u9pE/edit
Little chef program: https://docs.google.com/presentation/d/1A0HlK427RnzdgluZXt_fSN9aFbWmZA8C5JJDZdy5kJg/edit?usp=sharing
March working: https://youtu.be/ngPzbXUcv6I
Teacher certificate book: https://read.bookcreator.com/KBRbcl5N7Naa4ekaaPmn2Q6PPlx2/hzmuBDquSvS343Svv2iXLQ
Project virtual exhibition: https://www.artsteps.com/view/6095080808edba9ab79e997b?currentUser
Summary video: https://youtu.be/xPCXk9j8Af4
Teacher bulten: https://youtu.be/GkzzA1gR6QY
Wakalet ile Project summary: https://wakelet.com/wake/ibPMCF8pNl-krCeag9hBg
Evaluation studies:
Teacher pre Evaluation studies: https://docs.google.com/forms/d/1VKdeNoIy5s3w6aVfFNc8_0Y-IEahJwiv0zfG3SkMAPg/edit
Teacher pre Evaluation studies result: https://www.storyjumper.com/book/read/106384016/6090304d04d0e
Student pre survey Evaluation studies: https://forms.gle/UwwD1JgwgBkruzHw7
Student pre survey Evaluation studies results: https://www.youtube.com/watch?v=As3FYhmE-gI
Project teachers project evaluation questionnaire: https://docs.google.com/forms/d/1Wbs26k53T8ug4z_I8ANIEWJCL9EjHMuhWqxXChSCaeo/edit
Project teachers project evaluation questionnaire results: https://youtu.be/sS65hOWkWGs
Student evaluation at the end of the project: https://forms.gle/Hgm3ReLiGFkaaQNGA
Student evaluation at the end of the Project results: https://read.bookcreator.com/KBRbcl5N7Naa4ekaaPmn2Q6PPlx2/YLd-uzXwQMeRTVMtD1er9Q
Project parent evaluation: https://docs.google.com/forms/d/1uWkpcW1BqPm_okjk2EbMFn2r9gdJryMH-EX_ea2Rr74/edit
Project parent evaluation results: https://www.ourboox.com/books/cocuk-yayin-zamani-etwinning-projesi-veli-proje-degerlendirme-anketi-childrens-broadcast-time-etwining-project-parent-project-evaluation-survey/
web2 games:
March web2 game: https://musiclab.chromeexperiments.com/
April web2 game: https://wordwall.net/tr/resource/13331717
May web2 game: https://wordwall.net/resource/15315766