KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

GAME BOX - projekt eTwinning

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Radomsku, Polska dołączył do projektu
GAME BOX 24.10.2020


Nauczyciele z danego kraju biorący udział w projekcie:
ALBANIA (4), AZERBEJDŻAN (2),
CHORWACJA (1), GRECJA (1),
LITWA (1), POLSKA (2),
RUMUNIA (7), TURCJA (10),
UKRAINA (1)

LINK DO WITRYNY INTERNETOWEJ PROJEKTU

 

 

 

 

 

 

Przyczynianie się do fizycznego i psychicznego rozwoju dzieci-Aby dać naszym uczniom możliwość wyrażenia swoich uczuć i pozytywnego wykorzystania swojej energii-Uczenie się z naszymi uczniami poprzez zabawę, wzmacnianie pozytywnych emocji w stosunku do szkoły- Zachęcenie naszych uczniów do prawidłowego korzystania z nich poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i technologii web2- Nasi uczniowie nawiązują partnerskie relacje z różnymi szkołami i rozwijają swoje poczucie postępu, mając wspólny cel.

Tegnology web tools teacher Nasze chmury wyrazowe w programie Word Art

PAŹDZIERNIK CODE WEEK

 

 

 

UKŁADANKI GEOMETRYCZNE

PRÓBOWALIŚMY TEŻ SWOICH SIŁ W PROGRAMIE FLIPANIME

 

NASZE AVATARY I KOMIKSY

  

PROPOZYCJE ZABAW - PADLET

 

Utworzony za pomocą aplikacji Padlet

EWALUACJA