Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

PODSUMOWANIE PROJEKTU MALI ODKRYWCY STEM

PROJEKT eTWINNING

The little STEAM explorers discover SEASON borders autorstwa Małgorzata Ira

A BYŁO TO TAK ....

Projekt wykorzystał ciekawość i wewnętrzną motywację uczniów do odkrywania otaczającego ich świata. Zakładał, że to uczeń staje się naukowcem, konstruktorem, odkrywcą i inżynierem, podążając za naturalną potrzebą doświadczania i przeżywania przygód. Podczas realizacji projektu uczniowie poznawali  tajemnice otaczającego ich świata, eksperymentowali, tworzyli i próbowali różnych rozwiązań. Zadania projektowe miały na celu wszechstronny rozwój uczniów oraz doskonalenie  logicznego i krytycznego myślenia, a ich realizacja pozwoliła na zwiększenie pewność siebie, naukę samodzielności w podejmowaniu decyzji czy odwagę do sięgania po różnorodne pomysły. Realizując projekt uczniowie pracowali w międzynarodowych grupach zadaniowych, rozwijając kompetencje kluczowe, analizowali i rozwiązywali problemy i zagadki, podejmowali wyzwania, uczyli się przez quizy i interaktywne Escape Roomy, poznawali i stosowali różnorodne narzędzia ICT. Razem z Nami w projekcie projekcie uczestniczyli uczniowie z Grecji, Turcji, Hiszpanii oraz Malty.

W ramach wspólnej pracy partnerzy, m.in:

  • stworzyli serię książek wykorzystując możliwości Bookcreator, wstawiali teksty, filmy i obrazy, rysowali za pomocą narzędzi do rysowania, nagrywali tłumaczenia tekstu, tworzyli ilustracje,
  • tworzyli zagadki i odgadywali na nie,
  • wykonywali różnorodne eksperymenty (kalendarz adwentowy z zadaniami STEM na każdy dzień oczekiwania na święta) ucząc się przez zabawę,
  • tworzyli kalendarz,
  • tworzyli wspólną książkę „O żądnej przygód gąsienicy, która chciała być motylem” oraz książkę kucharską,
  • projektowali logo i głosowali na swoje ulubione,
  • grali we wspólne quizy (kahoot w czasie rzeczywistym),
  • stworzyli online obraz grupowy, projektując wspólną kartkę świąteczną,
  • stworzyli alfabet STEM z zadaniami na każdą literę alfabetu,
  • tworzyliśmy kolekcje Wakelet, Padlety, filmy i prezentacje Canva.

WIĘCEJ O PROJEKCIE MOŻESZ PRZECZYTAĆ NA WITRYNIE PROJEKTU

KOLEKCJA KSIĄŻEK - NASZA PÓŁKA Z KSIĄŻKAMI 

NASZE REALIZACJE VIDEO

WARSZTATY PIERNIKOWE

ZIMA ZIMA ZIMA

ŻĄDNA PRZYGÓG GĄSIENICA - PROJEKT OKŁADKI DO WSPÓONEJ KSIĄZKI O GĄSIENICY KTÓRA CHCIAŁA BYĆ MOTYLEM

 

STEM ALFABET

Y JAK YETI - ANIMOWANE RYSUNKI

EKSPERYMENT STEM 

EKSPERYMENT Z ELEKTRYCZNOŚCIĄ STATYCZNĄ - SKACZĄCE ŻABY

SPRZĘT Balon Papier, pocięty na kształty. Wełniany sweter lub włosy METODA Wytnij różne rodzaje papieru w kształty żab (lub cokolwiek innego, na co chcesz wskoczyć) Nadmuchaj balon i potrzyj go o sweter lub włosy. Pozostań nad żabami i obserwuj, jak skaczą. Elektryczność statyczna JAK DZIAŁA TEN EKSPERYMENT Z ELEKTRYCZNOŚCIĄ STATYCZNĄ? Pocierając balonem o sweter lub włosy, ładujesz go elektrycznością statyczną, która przyciąga żaby, zmuszając je do wskoczenia do balonu. Będą się trzymać, dopóki ładunek nie zniknie.

MASKOTKA PROJEKTU